Τι είναι η κεραλοιφή?Που χρησιμοποιείται και γιατί?Πως τη φτιάχνω ή από που την αγοράζω?Αν έχετε και εσείς όλες αυτές τις απορίες διαβάστε το post μου!

Αρχικά φαντάζομαι θα έχετε όλες την περιέργεια γιατί γίνεται τόσος λόγος για την κεραλοιφή! Να σας πω ότι η κεραλοιφή είναι μια κρέμα που χρησιμοποιούνταν από τις προηγούμενες γενιές μιας και αποτελείται μόνο από μελισσοκέρι και ελαιόλαδο.Με άλλα λόγια είναι μία κρέμα με εξαιρετικές ιδιότητες για το δέρμα. Είναι ιδιαίτερα ενυδατική, μαλακτική, καταπραϋντική, αντιμυκητιακή, και αντιγηραντική. Διευκολύνει την επούλωση πληγών από κάψιμο, κόψιμο ή σύγκαμα. Είναι ιδανική για ξηροδερμία, σκληρές φτέρνες, θηλές  μητέρων, σκασμένα χείλη και αγκώνες αλλά και δυσχρωμίες του προσώπου.


Η βασική συνταγή έχει ως εξής:

1 κουταλιά της σούπας μελισσοκέρι
5 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο

Αφού τρίψουμε το μελισσοκέρι το λιώνουμε σε ένα σκεύος(σε bain marie), προσθέτουμε το ελαιόλαδο και ανακατεύουμε μέχρι να ομογενοποιηθούν . Αποσύρουμε το μείγμα από τη φωτιά και το βάζουμε σε ένα  βαζάκι. Το αφήνουμε να κρυώσει και να στερεοποιηθεί και είναι έτοιμο για χρήση.


Επειδή όμως υπάρχουν και πολλές σαν εμένα που δεν θα μπουν στο κόπο να το εκτελέσουν,να σας πω εγώ από που το προμηθεύτηκα!
Αρχικά,εγώ πήρα την DERMOTHERAPY POMADA CREAM από φαρμακείο στα 7ευρω το βαζάκι με 150 gr στην οποία αναφέρεται ότι περιέχει αλόη, 5% κερί μέλισσας, 5% πανθενόλη, 10% οξείδιο του ψευδαργύρου, 5% ουρία, 1% πρόπολη.
Για να πω την αλήθεια η συγκεκριμένη δεν με ικανοποίησε πλήρως μιας και δεν είναι η αυθεντική συνταγή (δηλαδή δεν περιέχει μόνο τα 2 συστατικά που ανέφερα πριν) ααα και η σύστασή της δεν είναι παχύρρευστη ούτε πολύ λιπαρή. Είμαι ικανοποιημένη από τη συγκεκριμένη αλλά θα ψάξω και την αυθεντική την οποία μπορείτε να βρείτε είτε από βιολογικά προϊόντα είτε σε κάποια μοναστήρια είτε από μελισσοκόμους. 
Ελπίζω να σας άρεσε το post μου <3 <3 <3
Follow my blog with Bloglovin

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
6976026953 οποια κυρια ενδιαφερεται για μοναδικες κεραλοιφες ,μπορειτε να με καλεσετε
ειμαι παραγωγος μελισσοκομος και φτιαχνω κεραλοιφη με αγνο ελαιολαδο -ζελε αλοης -βιταμνες ε -μελι ελατο και εθ ελαια
Ο χρήστης Eui Eui είπε…
Ευχαριστουμε πολυ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις