Ας ανοίξουμε μαζί το υπέροχο πακέτο από claire's!


Γεια σας κορίτσια μου,σε αυτό το post θα μιλήσουμε για τα καταστήματα claire's και θα ανοίξουμε μαζί ένα πακετάκι που έλαβα προχθές!Θέλω να σας κάνω ένα σύντομο review των προϊόντων ώστε τα να δείτε αναλυτικότερα!

Η claire's stores έχει 3200 καταστήματα παγκοσμίως και το 2005 ήρθε και στην Ελλάδα κυρίως μέσα στα μεγάλα εμπορικά καταστήματα για να μας εντυπωσιάσει με τα μοναδικά αξεσουάρ,καλλυντικά άλλα και τις επαγγελματικές υπηρεσίες  ear and nose piercing που διαθέτει!Να σας πω επίσης ότι διαθέτει και ιστοσελίδα στην οποία θα βρείτε όλα τα αντικείμενα τους καθώς και τις προσφορές τους.

Και τώρα ας ανοίξουμε το δέμα.Μου ήρθε λοιπόν μια σακούλα claire's,η οποία περιείχε τα 2 αυτά χάρτινα σακουλάκια που είδατε στην φωτογραφία,το πακετάκι μου φάνηκε εξαιρετικό και αμέσως μου έφτιαξε το κέφι!









Το πρώτο χάρτινο κουτάκι είχε μέσα μια πολύ girly στέκα για τα μαλλιά,αν και δεν φοράω στέκες,ομολογώ ότι αυτή θα την φορέσω σίγουρα μιας και είναι στα χρώματα μου!Η τιμή της είναι στα 5,99Ε και για πείτε μου την γνώμη σας,ωραία?












Το κουτάκι είχε επίσης μια γόμα claire's η οποία ενώ κοστίζει 3,99 σας την κάνουν δώρο με αγορές άνω των 20 ευρώ!Η συγκεκριμένη γόμα είναι πραγματικά μια fashion τεράστια μωβ γόμα!Να σας πω την αλήθεια δεν την έχω χρησιμοποιήσει για να σβήσω,αλλά δεν πρόκειται,διότι κοσμεί το γραφείο μου!






Το δεύτερο χάρτινο κουτάκι είχε μέσα ένα beauty blender,το οποίο με ξετρέλανε περισσότερο από όλα μιας και δεν είχα και ήθελα πολύ να αγοράσω για να δοκιμάσω.Βέβαια επειδή δεν έχω και το αυθεντικό δεν μπορώ να σας πω αν μοιάζει,εμένα όπως με εντυπωσίασε μιας και απλώνει τόσο εύκολα και ανάλαφρα το make up που το αποτέλεσμα δείχνει τόσο φυσικό! Η τιμή του στα 4,50Ε




Το δεύτερο αντικείμενο που είχε μέσα ήταν ένα στυλό eyeliner(felt tip eyelinera) το οποίο έχει έντονο μαύρο χρώμα και λεπτή γραμμή,για την διάρκεια δεν μπορώ να σας μιλήσω μιας και είναι η πρώτη φορά που το χρησιμοποιώ.Να τονίσω ότι μου άρεσε το πακέτο του,που ήταν  ένα ιριδίζον μπλε τετράγωνο κουτάκι με τιμή 3,99Ε!




Τελευταίο αντικείμενο ήταν η maximum lenght mascara η οποία υπόσχεται μήκος στις βλεφαρίδες μας και κοστίζει 5,99Ε. Εγώ παρατήρησα ότι δίνει διαχωρισμό στις βλεφαρίδες χωρίς όμως να δίνει το εφέ πεταλούδας που αρέσει σε εμένα.Θεωρώ λοιπόν ότι η συγκεκριμένη mascara είναι για κοπέλες που πηγαίνουν ακόμη σχολείο μιας και δίνει ένα κομψό,διακριτικό αποτέλεσμα αλλά όχι δραματικό.



Αυτά ήταν τα πραγματάκια από claire's και η συνολική μου άποψη είναι οτι σίγουρα είναι καταστήματα που αξίζει να επισκεφτείς μιας και μπορείς να βρεις μεγάλη ποικιλία από αξεσουάρ!Τα λέμε σύντομα !~Φιλιάαα~

Σχόλια