Tο πιο "νόστιμο και υγιεινό" post!



Θέλησα να κάνω αυτό το post για να μοιραστώ μαζί σας παλιά και νέα προϊόντα της εταιρίας Παπαδοπούλου αλλά κυρίως λιχουδιές με πολύ λίγα λιπαρά που μπορούμε να φάμε άφοβα.
Αξίζει να τονίσω ότι όλα τα προϊόντα που μου έστειλε η εταιρία,ήταν πολύ καλά πακεταρισμένα με ένα κουτί χάρτινο με πιστοποιήσεις  iso αλλά και το σήμα της ανακύκλωσης καθώς και πάνω και κάτω υπήρχε ένα πλαστικό,για να τα διατηρεί σε σωστή θερμοκρασία.Αυτή η συσκευασία με ενθουσίασε,διότι όταν βλέπεις κάτι τέτοιο συνειδητοποιείς την σημασία που δίνει η εταιρία στα προϊόντα και τους πελάτες της.Κατά τη δική μου άποψη τα μπισκότα Παπαδοπούλου μας προσφέρουν μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων τα οποία έχουν τρεις κοινούς στόχους.Πρώτον την υπέροχη γεύση,τα θρεπτικά συστατικά και τα χαμηλά λιπαρά.

Ας τα δούμε λοιπόν :




















Αρχαία σπορά με δίκοκκο σιτάρι σταρένιο ή ολικής:

Πρόκειται για την ιδανική επιλογή ψωμιού σε φέτες μιας και θεωρώ ότι μπορείς εύκολα να το συνδυάσεις με το φαγητό σου αλλά να το χρησιμοποιήσεις και σε τοστ.Οι φέτες είναι αφράτες και μαλακές με εξαιρετική γεύση(σταρένιο ή ολικής),το σταρένιο εγώ προσωπικά το προτιμώ σε τοστ και το ολικής με το φαγητό μου. Είναι ότι πρέπει για φοιτητές,ηλικιωμένους αλλά και εργαζόμενους που δεν μπορούν καθημερινά να πηγαίνουν στο φούρνο για φρέσκο ψωμί.Η εταιρεία Παπαδοπούλου λοιπόν,μας φέρνει το φρέσκο ψωμί στο σπίτι μας.Συνεπής στην υπόσχεσή της, προσφέρει προϊόντα υψηλής ποιότητας και διατροφικής αξίας, εισάγοντας στην αρτοποιία το Δίκοκκο Σιτάρι, έναν διατροφικό θησαυρό, που αποτελεί πηγή θρεπτικών συστατικών όπως πρωτεΐνες, βιταμίνες καθώς και μέταλλα.


Cream cracker:

Το αγαπημένο μου σνακ για το πανεπιστήμιο αφού είναι χορταστικό αλλά με λίγες θερμίδες,ανάλαφρο, με τραγανή υφή και υψηλή διατροφική αξία.Εγώ το προτιμώ σκέτο ή αλμυρό (φτιάχνοντας νοστιμότατα πιτσάκια).Επίσης άτομα με προβλήματα χοληστερόλης είναι καλό να προτιμούν την κίτρινη συσκευασία που είναι ιδανική για την μείωση της χοληστερόλης.






Πολυδημητριακά:

Είναι το πρωινό σε ένα μπισκότο,εγώ δοκίμασα την μοβ συσκευασία η οποία είναι με τέσσερα δημητριακά και musli.Ενθουσιάστηκα γιατί πραγματικά με τέσσερα μπισκότα και ένα ποτήρι χυμό ή γάλα χορταίνεις.Μου άρεσε πολύ η γεύση μιας και είχε μέσα αποξηραμένα φρούτα.Είναι ένα προϊόν που δεν είχα ξανά δοκιμάσει και εννοείται ότι θα εντάξω στην καθημερινότητα μου!
Οπότε ξεκινήστε την ημέρα σας με ΠολυΔημητριακά Μπισκότα Πρωινού Παπαδοπούλου και χαμογελάστε, με ένα γευστικό πρωινό που σας γεμίζει ενέργεια.
Τέσσερα θρεπτικά δημητριακά, σιτάρι ολικής άλεσης, σίκαλη, βρώμη και κριθάρι συνδυάζονται απολαυστικά με πλούσια φρούτα, λαχταριστή σοκολάτα, μυρωδάτο κακάο και θρεπτικό γάλα.



Digestive:
Στα συγκεκριμένα μπισκότα είχα δυο εναλλακτικές για να δοκιμάσω,digestive με σύκο για τους λάτρες της υγιεινής διατροφής μιας και έχουν μόνο 14g λιπαρά και αν δεν κάνω λάθος είναι και αυτά με τα λιγότερα, και digestive με επικάλυψη σοκολάτας γάλακτος τα οποία έχουν εθιστική γεύση λόγο του συνδυασμού μπισκότου και σοκολάτας.









Digestive bar:

Από τις πιο νόστιμες μπάρες που έχω δοκιμάσει ποτέ,αφού τα αγαπημένα μας μπισκότα Digestive Παπαδοπούλου ενώθηκαν με μια ποικιλία δημητριακών, κόκκινα φρούτα, και απολαυστική σοκολάτα.Η τέλεια επιλογή για ένα υγιεινό, θρεπτικό και απολαυστικό σνακ!






Pick ckakers:
Είσαστε στο γραφείο, στη σχολή, στην εκδρομή και σας έπιασε ξαφνικά η πείνα; Ανοίξτε ένα πακέτο PICK Crackers και δώστε στο διάλειμμα και στην παρέα σας την γεύση που τους αξίζει! Νόστιμα, τραγανά crackers με γεύση ρίγανης (τα δικά μου) είναι χορταστικά αλλά με εθιστική  γεύση και συνδυάζονται απίθανα με το ποτό μας.
Υπάρχουν βέβαια και τα mini pick τα οποία είναι μικρά αλλά λαχταριστά, ελαφριά αλλά νόστιμα ,μια πραγματική απόλαυση σε ένα πρακτικό σακουλάκι 70g. Σε αυτά δοκίμασα τη γεύση sour creme and onion που είναι πικάντικα και γλυκά μαζί.



Διπλό Γεμιστά Παπαδοπούλου: 

Είναι τα κλασικά αγαπημένα μπισκότα που μου θυμίζουν τα παιδικά μου χρόνια,απλά με διπλή όπως αναφέρει και η ονομασία τους γέμιση. Διπλό γεμιστά Παπαδοπούλου με γεύση σοκολάτα και διπλό γεμιστά Παπαδοπούλου με κρέμα αυτά δοκίμασα εγώ και για αυτά μπορώ να σας πω.Τα απολαμβάνω με το καφέ,το γάλα αλλά και σκέτα.Αν λοιπόν σας αρέσουν τα κλασικά γεμιστά,αυτά σας διαβεβαιώ ότι θα τα λατρέψετε,και δεν θα βρίσκετε λόγο να πάρετε τα απλά!





Μιράντα με Κακάο & Σοκολάτα:

Και αυτά τα μπισκότα μου θυμίζουν τα χρόνια του σχολείου,όχι βέβαια ότι δεν συνεχίζω να τα τρώω, απλά η μυρωδιά και η γεύση τους,μου φέρνει συγκεκριμένες αναμνήσεις!Θυμάμαι λοιπόν τη μαμά μου, να μου φτιάχνει ένα "πύργο" από Μιράντα και μερέντα.Εγώ πέρα από σνακ,τα χρησιμοποιώ πάρα πολύ σε γλυκά είτε ως κύριο συστατικό είτε για να τα στολίσω,μιας και έχουν τη γεύση του κακάο και είναι γλυκά.

Caprice classic:

Νομίζω ότι δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει δοκιμάσει και να μην λατρεύει τα caprice.Πολλές εταιρίες προσπάθησαν να τα προσεγγίσουν αλλά ποτέ κανείς δεν πέτυχε αυτή την απίστευτη γεύση.Είναι από τα αγαπημένα μου σνακ και σίγουρα θα είναι για πολλά πολλά πολλά ακόμη χρόνια.

Twist:
Τέλος δυο γεύσεις twist δοκίμασα και ενθουσιάστηκα, με την αγαπημένη μου φυσικά να είναι η πραλίνα φουντουκιού,όπου  στην ουσία είναι βάφλα και ενδιάμεσα πραλίνα..Τι να πω για αυτή τη γεύση,καλύπτει και τον πιο απαιτητικό νομίζω, νιώθεις το φουντούκι,τη σοκολάτα και τη βάφλα και το αποτέλεσμα είναι φοβερό χωρίς να σε λιγώνει. Η άλλη συσκευασία είναι με βανίλια επίσης μια γεμάτη και νόστιμη γεύση.

Γενικά η εταιρία Παπαδοπούλου με άφησε 10/10 ικανοποιημένη και από την ποιότητα και από την ποσότητα και από τις συνθήκες που μου ήρθαν τα προϊόντα τους.Μπορείτε σε περίπτωση που κάνετε διατροφή να μπείτε στο site τους και να διαβάσετε ακριβώς τι περιέχει κάθε προϊόν.αλλά και συνταγές προσαρμοσμένες στα προϊόντα τους!
Σας φιλώ και μέχρι το επόμενο post να θυμάστε να τρώτε καλά <3 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις